Tåg, iPhone, suddigt, jag

måndag 21 november 2011

Dagens problem

Hur ska jag överleva denna dag utan att gå under?
Somnade visserligen innan kl 23 igår tror jag, men klockan ringde obönhörligt kl 4:30 och då är man inte pigg what so ever!
Hur som helst, morgonen förflöt på bra och jag kände mig lugn, gick ner till cykeln i tron om att detta skulle gå bra. Icke!
Väskan vägrade sitta fast på pakethållaren, så där står jag med gråten i halsen, svetten som bryter fram och klockan som tickar närmre tågets avgång....
Så jag rusar upp och försöker få F att skjutsa mig till stationen, men han sa att jag kunde ta bilen istället, vilket räddat min dag iofs!
Men först kändes det lite som om att ha dödslängtan, där sitter man, astrött, mörkt och man är i stort sett i zombietillstånd, men på nåt sätt så tog jag mig till Sthlm.
Mot ALLA odds, så finns det, exakt utanför vår port en parkeringsplats, sedan på lunchmötet finns det EN parkeringsplats kvar på hela gatan, jag blir bjuden på lunch, säljer på plats, efteråt finns det en lagom bra parkeringsplats till mig så jag hinner springa upp med väskan till bror där jag ska sova.
Till kontoret och det finns en parkeringsplats kvar och jag säljer igen
Någon älskar mig idag! :D
Dock så trött fortfarande att jag ser dubbelt och så ska jag ju träffa tjejerna ikväll, jag kommer somna med gaffeln i munnen ;)

Håll tummarna för att denna tur håller i sig, imorgon ska jag nämligen träna Core kl 7:15 för första gången på evigheter. Håll en tumme för att jag kommer upp! :D

Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar