Tåg, iPhone, suddigt, jag

lördag 26 november 2011

101 inlägg :D

Såg precis att jag passerat en magisk gräns, jag har skrivit mitt (med detta inlägg) mitt 101a inlägg sen jag startade denna blogg :) Jag får fira med att njuta lite extra av Amaronen vi ska dricka här snart.
Varit otroligt effektiv idag måste jag säga, städat ur två garderober med så mycket skräp! Tagit ner saker i källaren, slängt massa skräp, åkt till insamlingen med massa kläder och skor, handlat, gjort saffranskolor (håller på att stelna nu), gjort iskokosfudge (håller på att stelna nu), köpt papper, lim, spetsband, presentsnören och bakplåtspapper. Ska slå in saffranskolorna i bakplåtspapper (hittade ingen cellofan), binda snören runt dem och sedan ska jag göra egna små julkassar genom att limma på finfint julklappaspapper runt om, klistra på spetsbanden och sedan lägga ner godisen :) Ska verkligen försöka fota detta och lägga upp, är jättedålig med sånt!
Fredrik har suttit med musik i öronen hela dagen och jobbat, så nu är det min tur, tyvärr så är ju såklart maten precis färdig så jag kommer ju ändå inte hinna klart med det jag vill, ja ja maten är god, men det känns som om jag inte hinner med mitt bara! men det ska jag väl hoppas jag :)
Kolorna och det ska ju göras klart det med, och påsarna/kassarna.
I mitt huvud ser ju allt väldigt fint ut, så man får väl se om det blir det i verkligheten med :) Ja ja, dags att lägga detta åt sidan, äta och sen jobba då då.
Pussiluss på er allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar