Tåg, iPhone, suddigt, jag

torsdag 17 november 2011

Torsdag

Dagens problem/ämne:
Kommer vi sluta att skriva för hand i framtiden?
Stod precis och skickade iväg brev ute i postrummet när det slog mig, tänk om vi om några år inte kommer kunna skriva? Tänk om allt blir så digitaliserat att vi slutar skriva, glömmer bort hur att skriva och vi endast gör allt maskinellt och digitalt. Herregud så tråkigt!
Nu tycker ni säkert efter mitt senaste inlägg att jag är mossig och vill stoppa den digitala framfarten, men inte alls! Jag bara tycker att det skulle vara otroligt tråkigt om vi slutade upp med saker som vi alltid gjort och ersätter det med något som inte kan kompensera. Vad tror ni?

För övrigt ashungrig, åt en bra frukost, ett päron och en banan när jag kom hit till kontoret men ändå så låter min mage som om den inte fått mat på flera dagar. Klockan är 11:19, kan man äta lunch så här tidigt? :)
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar