Tåg, iPhone, suddigt, jag

torsdag 3 november 2011

Fars dag

Hello hello
Sitter hemma sjuk och är inte ett dugg road, känner jag mig själv kommer jag dessutom då shoppa upp alla mina pengar :S
Men hur som, jag kan ju visa vad jag tänkte börja med att shoppa upp! :D
Jag ska göra en fars dag tårta och för att "fuska" lite ska jag köpa ett tårtoblat som man kan lägga på tårtan
Gå in på www.tartpinglan.se och sök på Fars Dag så ser ni vilket ;)
Ska passa på att köpa vit marsipan med, samt lite olika formar för att göra jultårtor.
Finns massa fina med snöstjärnor, granar, tomtar, slädar etc, och sen när julen närmar sig ska jag köpa mer vit marsipan, grön, röd och gul - sen får vi se vad det blir
aldrig gjort en tårta förut, men fått massa fina tips av Fisan (rdetbarajageller.blogspot.com) så det ska nog gå bra :D
Ta hand om er och ha en fin helg
Pussiluss

2 kommentarer: