Tåg, iPhone, suddigt, jag

tisdag 8 november 2011

Tisdag

Ligger och tittar på Desperate Housewives, ni vet min favoritserie :) Har fått en del besökare på sistone och det är roligt! Kommentera gärna om ni läser något ni tycker bör kommenteras :)
Men nu tog det visst slut, skit! Enda programmet som jag tycker är roligt att se på, hmm ja förutom The Big bang Theory och Family Guy, älskar rå och grym humor mohahahahaha
Haft et par så himla bra dagar, åkte hit i går morse ju bara, men båda dagarna hitills har varit bara så bra! Igår hade jag en bra jobbdag som avslutades hemma hos en väninna och hennes dotter. Massa prat - och jag stog väl för mesta som vanligt, och lite gråt. Vet ni hur lyckligt lottad jag är som har sådana vänner jag har? de bara finns där och är där för mig för att jag är den jag är. Jag älskar er :)
Glömde min plånbok dock, men den hämtades så smidigt upp idag så, glömde jag nämna hennes mycket braiga man med ;)
Två riktigt bra möten idag och fick veta vad mina kunder tycker om mig idag. Vi har gjort en undersökning bland alla våra kunder på jobbet och idag levererade VDn svaren på vad mina kunder sagt om mig, max var 5 och jag hade som bäst 4,8 och som lägst 4,13 :D ingenting under 4, det är ju HELT fantastisk!
Vilade en stund på kvällen, sprang sen 3 km - orkade inte mer och sedan dog jag framför tvn.
Har smsat med flera vänner och F och ska nu försöka sova... Kanske... först vill jag ha kaffe :D
Pussiluss på er alla

P.s. jag är ju skitallergisk! Uppenbarligen är jag allergisk mot:
Hund
Jordnötter
Sojabönor
Vetemjöl
Björkpollen
Timotej
Gråbo
Och inget vetat i 29 år, mysko....

2 kommentarer:

  1. Ett bra tips är att aldrig lägga en plånbok i en skötväska på en barnvagna, såvida det inte är din vagn och din skötväska :D.
    PUSS!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha ha ska keep that in mind ;) det sista jag tänkte var "glöm inte plånboken nu" buäh säger jag bara. tack för att du är du! PUSS!

    SvaraRadera