Tåg, iPhone, suddigt, jag

söndag 20 november 2011

Ju mer de spottar på mig

Desto snabbare kommer jag blomma.

Om ni inte hört Kapten Röd så förstår ni nog inte det där, har ni hört honom förstår ni exakt vilken fantastiskt bra låt det är ;)

Vilken helg! Middag i fredags med vänner, i säng runt kl 1, upp kl 5:30 och på tåget kl 8 mot Sthlm, finklädda för att gå på festlunch på Operakällaren. Klart runt kl 16 och sen hem till föräldrarna för att hämta M, bra med barnvakt :). På kl 18 tåget till Nyköping, buss och promenad och hemma hos syster. Hemmagjord pizza, prat, whiskey och i säng vid kl 1. Kl 10 tyckte M vi sovit för länge och väckte mig genom att hoppa på mig... :O. Tur jag gillar honom ;). Efter det dags för firande av syster som fyller 35 imorgon och kl 16 hemåt igen mot Örebro. Kl 19:15 landade vi hemma. Packat upp, duschat, packat om, ätit mackor å druckit te och nu i säng. Imorgon Sthlm.... Känns som om jag lever i en kappsäck minst sagt, men det kommer bli en sjukt spännande och rolig vecka! Börjar imorgon med middag och bio på kvällen med tjejerna å så får jag träffa Cs fina dotter E :D.

Måste hinna med en dagishämtning snart igen, vänner är den familj man själv väljer :)

Pussiluss

2 kommentarer: