Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 17 augusti 2011

Inspiration!

Har äntligen fått lite inspiration att skriva här, det är så mycket just nu att jag nästan svämmar över i hjärnan. Resor kors och tvärs i jobbet, flytten som bara känns mer och mer jobbig, bankmöten pga placering av pengar, konferenser, internmöten, Tjejmilen, träning inför den, kräftskiva efter den i Sthlms skärgård, träffa vänner och familj, läkarbesök, tandläkarbesök, helst vill jag bara sova.... Om ni undrar varför jag inte svarar i telefon efter den 4e september har ni svaret ovan. :D

Hur som, kom till Sthlm i förmiddags, åt lunch på Långbro Värdshus med en kund - så himla god mat som alltid! Sålde lite på eftermiddagen *tjing*, bokat resa i september med en kollega som jag verkligen tycker om - ska köra lite möten i Gbg med omnejd, hängde med bror hem och så satt han, jag och Harry och diskuterade politik och civilt kurage ett bra tag. Efter det till mina hyresgäster - fixa med kontraktet, ner till förrådet för att leta upp min SKANSKA pärm och se över hur mycket det var, upp igen och somnade i sängen :P. Sedan kom Jarkko över så vi satt och snacka skit alla tre, skämtade och jag skrattade så jag dog.

Ska titta lite på film nu och sen sova igen, imorgon är det läkaren kl 8, wish me luck!

Btw, vilka fantastiska vänner, kollegor och familj jag har - tack alla för idag, ni vet vilka ni är :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar