Tåg, iPhone, suddigt, jag

måndag 29 augusti 2011

En ganska så bra dag

Har inte så mycket funderingar idag, mest bara är :) Kom iväg med kl 6:22 tåget som såklart var försenat in till Sthlm och jag kom försent till mötet. Väl där hade den som köpte frukost i morse (vi har gemensam frukost på måndagar på vår avdelning) köpt för lite så jag fick ingen frukost :O. Jobbat på, försökt fota lite då och då, jag SKA hinna göra ett EFIT inlägg ;). Åt lunch på Hard Rock Café, tog kyckling vingar... Kändes som om någon hällt hela tabascoflaskan över dem, plus att kunden jag var ute med stirrade på mina kladdiga fingrar.
Har jobbat lite till och har nu mest ont i magen av nervositet inför imorgon och flytten, tänk om allt går åt h*lvete... :(
Åker hem vid kl 17 tiden typ, tror jag! Om inget oförutsett händer. Nä måste jobba igen, pussiluss på er

2 kommentarer:

  1. Räkna med att allt går åt helvete. Då kan det bara gå bättre.

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha ja kanske det, fast vet du! Jag tror man ska tänka tvärtom annars så GÅR saker åt helvete. Man kanske inte SKA fundera så mycket på saker, utan bara låta dem vara. Kanske är det, det som är hemligheten ;).

    SvaraRadera