Tåg, iPhone, suddigt, jag

torsdag 25 augusti 2011

När man blir så där ont i magen kär

Så är jag med Fredrik, jag är så där ont i magen kär. Jag pendlar ju till mitt jobb i Sthlm, och varje gång jag sätter mig på det där förbannade tåget, längtar jag ihjäl mig efter hnm. Jag älskar att vara runt omkring hnm, se hnm, ta på hnm, känna hans doft och bara få prata med hnm. Han tycker nog att jag är jobbig ibland som rör mig som en vålnad runt hnm hela tiden, men jag får inte nog av hnm! Inte för att mina ex inte varit killar jag varit kär i, så om någon av er läser - tro inget annat! Men med Fredrik är det bomber och granater kär och det har jag varit från början. Jag blir aldrig mätt av att titta på hnm och att vara med hnm.
Samtidigt som det är helt fantastiskt att känna så, så är det ju sådana kärlekar som ibland kan bli jobbiga med. Som nu, jag kommer hem kl 19 imorgon och jag längtar hem nu! Jag kom precis till Sthlm och jag vill egentligen bara sova bort denna dag så jag slipper vara med, jag vill hem!

Jag älskar dig så mycket att jag går sönder ibland!
Tur att han inte läser min blogg ;)

2 kommentarer:

  1. Den allra bästa av känslor :-) Känner igen mig, även om jag iof tycker det är fantastiskt skönt att åka iväg ibland (sover borta 1 natt i veckan), men väl borta lika skönt att känna längtan :-)

    Åh, förstår att det är svårt att anpassa sig att bo utanför Stockholm, jag anpassade mig i 2 år att bo i en förort till Stockholm ;-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha jaa jag vet inte om jag nånsin kommer att vänja mig vid att inte vara "stockholmare" längre om jag ska vara ärlig, men man lär sig ju alltid att älska andra saker! Och precis som du säger, kan vara skönt att få vara borta en eller ett par nätter i veckan, men alltid skönt att få komma hem också :). Lite som en minisemester mitt i veckan :)

    SvaraRadera