Tåg, iPhone, suddigt, jag

måndag 15 augusti 2011

Suck!

Jag ska inte klaga, det har varit en bra helg, men sommaren gick för fort! Och jag vet fortfarande inte om vi ska välja Tenerife eller inte. Livrädd att betala en resa för 20 000:- som sen slår snett, hur som.

Vi har dock som sagt ovan haft en bra helg, fixade klart i vårat sovrum med garderobsväggen, Fredrik fixade Matteus rum med skrivbord och hylla, städat, lagat mat och bara varit! Druckit bubbel i massor, åt lunch på Sjökrogen i lördags och middag på Lilla Örebro med tillhörande drinkar. Långfrukostar hela helgen, film och mys.
Sedan så kom det upp en sak som jag inte vet hur jag ska ställa mig till, missförstå mig rätt ni som läser :) Allt är bra, men ibland har man ju diskussioner som "rör om lite", men jag tror på att det kommer vara en nyttig och bra sak.

Har precis nu ätit lunch på restaurang Piren på Kristinebergs strand 2, stark rekommendation! Däremot matkoma, ont i magen och hängig, men det är nog mer för att klockan ringde kl 4:20 i morse och att jag satt på tåget kl 6:00 :P

Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar