Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 10 augusti 2011

Jag behöver hjälp!

Tänkte att vi kanske skulle försöka oss iväg på en semester efter nyår där, kanske till och med innan nyår. Med tanke på hur Fredrik har "semester" är det bra om vi kommer hem senast den 9e eller 10e januari.
Hur som!
Jag behöver hjälp med vart man ska, och inte Thailand helst då vi har en 7 åring med oss och dessutom tänkte vi oss bara en vecka. Blir både för långt för honom och för en veckas semester.
Det jag tittat på hitills är Egypten o/e Teneriffe. Det jag vill ha tips om vart det är sol, bad, bra mat, barnvänligt, bra stränder, bra hotell, bra personal och saker att göra. Snälla, gulliga, rara hjälp mig! Eller skicka min bloggadress vidare till vänner ni känner så att de kan svara.
Sålde ju lghten och jag har sagt hela tiden att jag då vill göra en resa, så då får det bli så! :)
Pussiluss på er alla



2 kommentarer:

  1. Åk till Palolem, Södra Goa, Indien.
    http://www.palolem.se/

    Inte lika långt som till Thailand och inte så mycket längre än till Kanarieöarna eller Egytpen.

    Jag var där en vecka december 09. Ska åka tillbaka snart... kanske i höst.

    SvaraRadera
  2. Okej och stort tack! Ska kolla det på en gång då :)

    SvaraRadera