Tåg, iPhone, suddigt, jag

måndag 22 augusti 2011

Jag VET!

Att man inte ska skriva såna här inlägg, men idag har jag noll motivation att jobba. Det gick asbra i fredags, fick tag i massa folk och mailade etc, men nu känner jag bara hur luften pös ur mig... Stirrar på skärmen och undrar vart jag ska börja och vart jag ska sluta.
Kan ha med att göra att det är två intensiva veckor framför mig och att jag längtar hem, jag längtar hem massor till och med! Jag är lite trött på att pendla och vara ifrån F & M, men det är väl bara att bita ihop.
Nä, jag måste ta tag i mig själv, ska försöka äta något med kanske sen, tänkte jag ska springa ikväll, måste egentligen springa en femma idag för att hålla tempo, men orkar jag 4,5 km är jag faktiskt nöjd med det.
Efter det hemmagjord chevrepaj hos mina föräldrar och förhoppningsvis sova innan klockan slår 23.

Btw, 8 månader nikotinfri idag! :D En applåd för mig
Pussiluss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar