Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 17 augusti 2011

För den som kan vara intresserad

Så har jag ont i min tå, är i Sthlm idag och längtar redan hem (varför kan man inte få jobba på sin egen ort istället? kan man flytta mitt jobb dit istället, vore mycket bekvämare!), har en så dålig självkänsla idag och vet knappt vart jag ska ta vägen, vill bara spy på mig själv.... Trött, någon slags huvudvärk, kommer inte orka träna idag. MEN ska äta lunch på Långbro, sova hos bror ikväll, kolla igenom och rensa förrådet lite och förhoppningsvis få en hel natts sömn i natt. Vore skönt.

Åååååh varför måååååste huvudet vara till för att innehålla en hjärna som bara mååååste tänka. Inte asballt alls..

2 kommentarer:

  1. Jag bor 300 meter från Långbro...

    R B

    SvaraRadera
  2. Jaså!!! Nästa gång bjuder jag in dig till lunch också då då. ;)

    SvaraRadera