Tåg, iPhone, suddigt, jag

tisdag 9 augusti 2011

Ny blogg igen!

Mmmm det blev liksom så eftersom den förra bara slutade att fungera en dag, kunde inte logga in helt plötsligt så då bytte jag. Tidigare hette jag www.metrobloggen.se/kolli ni som följt med, eller ni andra som funderar: :)
Det blev Blogspot då många bloggar som jag läser och många av mina vänner använder sig av detta. Hitills nöjd iallafall. :D

Semestern slut för övrigt och imorgon är det jobb som gäller igen, redan bokat kl 5:53 tåget till Sthlm imorgon :S, jag kommer dö! Ska packa ner träningskläderna, dags att springa milen imorgon inomhus och se vad det blir för tid tänkte jag. Sprang ca 4 km igår och sammanlagt ca 7 km förra veckan, eftersom jag legat stilla i 6 veckor går det långsamt, men hoppas att tjejmilen den 3/9 stannar på 60 min, eller max 70 min på en mil. Håll en tumme för mig! Inte gått upp i vikt, men tappat muskler så ökat min fettmassa skulle jag tro. Det är dags för en diet och sen hårdkörning nu i höst. Nytt gymkort ska skrivas den 1/9 och så hoppas jag att en resa blir bokad till januari. Har man ett mål framför sig, beach jan-12 :D. Hehe

Bestämt mig för 2 nya tatueringar med, en kan jag visa här, men den andra har jag bara i "huvet" ännu. Ska försöka se om jag inte kan få någon att rita ner den åt mig. Den första blir en Buddha på mitten av ryggen, den hittade jag när jag gogglade här på en annan tjejs blogg (http://blogg.aftonbladet.se/fluortanten/2010/12/vaggdekor-buddha) och sen blir det japanska blommor med en drake som kommer gå på höger lårs utsida och upp mot magen. Den blir i färg, buddhan blir svart. Fotot kommer här sist, hoppas jag! Om jag lär mig hur man gör. :)

Nä nu vill jag se på film, så ska packa min väska och sen ta en dusch och bänka mig i soffan tror jag. Jag vill ha mer semester!!!! :O





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar