Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 31 augusti 2011

Missade gårdagen

Hade tänkt att jag skulle göra ett EFIT inlägg igår i och med att jag flyttade, hade tagit massa bra kort och var laddad, sen somnade jag innan jag hann göra något inlägg...
Men får väl dra dagen i kort med ord istället :)

Vaknade kl 6:00, hämtade bilen och stack från Örebro kl 7:15, i Sthlm och på kontoret för att hämta nycklar av bror kl 9:15, kl 10:15 började vi tömma lägenheten och förrådet, klara kl 13:20, lunch för 900:- (:S) till kl 14:15 med mamma och pappa, kl 15:45 i Nyköping och lämnade av två byråer hos syster, i Örebro kl 18:30 och lämnade av halva bohaget hos en student som köpt mina möbler (fick 4000:-, betalade typ bilen och bensinen, så mycket för saker värda 14 000:- :S), hemma kl 19:00 och lämnade av kartonger, soffa, krukor och sådant som skulle sparas här, lastade in Fredriks soffa och våra bildäck, hos Björn kl 20:00 för att få hyra förråd (800:- fattigare men får ha sakerna där + min bil till sista december och kanske längre! Fast då får jag betala mer), kl 21:00 på Ica Maxi - handlade falukorv och mjölk typ ;), hemma kl 21:30 mackor, mjölk, ost och vin, kl 22:00 i duschen, låg på golvet och bara var så trött, ömmade i varenda muskel och i höger arm strålade det så mycket att Fredrik fick smörja in med muskelsalva och sen linda med bandage, kl 22:30 i sängen, småsnack och måste sen ha däckat för sedan ringde klockan i morse kl 5:30.
Har nu jobbat undan en del, ska till banken och ta ut pengar, äta lunch, jobba lite mer och sen ta tåget till Sthlm. Imorgon kl 9 skriver jag sista papprena, jag har flyttanmält och fixat med försäkringar så antar att jag from nu är Örebroare och inte längre Stockholmare.

Måste ut en vända och springa imorgon med, på lördag gäller det, håll en tumme för mig. Sen blir det ansiktsmask, fixa lägenhet och chickflickfilmer på lördag medan Fredrik är på herrklubbsmiddag. Ska bli så skönt att äntligen få ordning!

Satsar på ett EFIT inlägg imorgon istället :)

Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar