Tåg, iPhone, suddigt, jag

torsdag 11 augusti 2011

Trött, tröttare, tröttast

Hua vad trött jag är idag då.... Försov mig nåt det grövsta, vaknade med en lätt huvudvärk och förkyld, känns lite i halsen med. Skulle chansa på att det är den här himla växlingen mellan varmt och kallt som sker just nu. Nästa problem är vad jag ska äta till lunch. Åt en sallad igår och borde väl äta sallad idag med, måste ju hålla vikten. ;). Men jag är sugen på varm mat, jag vill ha kött eller nåt att tugga på, inte bara massa salladsblad, men jag vet inte... *suck*. Hade faktiskt en matlåda, men den glömde jag ju såklart!

Gjorde 6,5 km igår på bandet och usch vad tungt det var! Trodde inte alls det skulle vara så tungt, knäna värkte, låren, axlarna eftersom jag spänner mig och därmed nacken med. Svetten rann överallt där det gick att svettas och mest var det bara en plåga. Kan vara därför jag är dålig med idag, för att jag tvingade mig själv fast jag egentligen inte orkade... Hmm det är soppa och pannkakor på Bellevue idag ju! :D På tal om ingenting hehe. Ja ja, gjorde pasta igår, fräste ihop zuccini, paprika och sugarsnapes, hällde över pastan och rörde ihop det med kryddor, Toppade med fetaost och gröna oliver. Enkelt, snabbt och mycket gott! Hittade sen tre Refreshers och så var den nyttiga måltiden borta. Toppade med en tallrik laktosfri mjölk och flingor.... Jag är ta mig fan hungrig jämt!

Har sålt min lght förresten och har två fåtöljer som ska säljas, lägger upp dem här och är nån intresserad så hojta till :)

Pussiluss på er alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar