Tåg, iPhone, suddigt, jag

söndag 28 augusti 2011

Titta vad jag har gjort idag! :D

Vi håller ju i stort sett på varje dag med att försöka hitta smarta och bra lösningar till denna lght på 60 kvm... Visst är det en trea, men man snubblar ju på varann! Hur som, nu har vi gjort en walk in closet i sovrummet och satt upp ett tyg på baksidan i orange så man inte ser den trista garderobsväggen. Till det köpte vi 6 st oranga lådor som står ovanför garderoben för förvaring (icke att förglömma att det knappt finns plats för förvaring i denna lght!) ska fota det med någon dag.
M´s rum har det satts upp ett skrivbord som Fredrik själv har sågat till, målat och satt upp ihop med en hylla ovanför, samt att det möblerades om.
Köket är nu i full gång, där det antingen ska upp fler arbetsytor med kärl under för källsortering, eller ett barbord med stolarna vända mot spisen så man kan sitta där och dricka något medan man pratar med varann.
Och jag har lyckats (hör å häpna!) klä om en pall i vardagsrummet som vi har filtar i, vi ska nämligen få en ny vit soffa och då passade inte den färgen som var nu. Så, igår var det IKEA och idag är det en ny pall :)
Titta får ni se!












4 kommentarer:

  1. Men så fin! Vilket lyft!!

    Vad roligt att du vill vara med i EFIT-utmaningen! Självklart ska du hänga på! Jag fortsätter och länkar så länge nån vill vara med. Eller ja, kanske inte om flera månader ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja visst blev det fint! Första gången jag ger mig på nåt sådant här, men är nöjd med resultatet :D Hade ett par bitar kvar av tyget så passade på att rama in lite med så tavlorna matchar pallen ;). Jättetack för din kommentar! :D
    EFIT inlägget ska jag försöka få till imorgon, annars får det bli senare i veckan när jag äntligen lyckats göra klart min flytt :S

    SvaraRadera
  3. Wow tjejen! Va fint.

    Var har du hittat tyget?

    SvaraRadera
  4. :D Tack! :D Var faktiskt på IKEA, Fredrika heter tyget :) 49:-/m så inte överdrivet dyrt heller.

    SvaraRadera