Tåg, iPhone, suddigt, jag

lördag 6 oktober 2012

Dags att resa till Berlin 1 av 2 ggr i oktober

japp, landar i berlin och tar sen tåget till erfurt - dags att se på lite tävling :)
sen blir det ju en till resa här i oktober med tjejerna och som jag ser fram emot det! det ska bli så kul, den resan ser jag verkligen fram emot :) sen börjar jag ju jobbet dagen efter vi kommer hem, vilket jag också ser fram emot - kan inte bli bättre :)
ska bli skönt att få sätta igång igen och ha fullt upp och resa, det är då jag mår som bäst.
är fortfarande mest besviken och ledsen över saker, och frustrerad. så vill inte gå runt och vara det mer. jag vill koncentrera mig på det som är viktigast. och just nu är det min tjejresa och sen nya jobbet, som jag ser fram emot det :)
nu ska jag se klart filmen med min bror, tur jag har hnm, skönt att ha någon som bryr sig om en och som verkligen gör det, oavsett vad man säger, gör eller är. bara någon som älskar en jämt. och som är ens bästa vän oavsett vad. kärlek till dig lillebror!
pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar