Tåg, iPhone, suddigt, jag

tisdag 2 oktober 2012

Fullt ös, med en liten blandning av sjukdom

Helgen försvann ju rätt så snabbt måste jag ju säga...
Fredagen blev det ju en inflyttningsfest och en lyckad sådan :) Kanske inte den festen med mest folk, men absolut en med fart i. Avslutades med whiskey och prat framför den öppna spisen till kl 2 på natten :D Härligt med öppen spis måste jag säga.
Lördagen var väääääldigt lugn, hämtade upp M från sin mamma, såg på film och typ sov mest. Söndagen bjöd på sol, så hela familjen kom ut i trädgården. Jag klippte gräset, F klippte våran häck och M krattade upp allt spill och körde bort det till en hög med skottkärran :)
Lunch, eftermiddagsshopping och en powerwalk på 8 km hanns det med för min del också, sen slog febern till :( Somnade med 39 graders feber i söndags och det var ju inte det roligaste!
Dels för att det var Fs födelsedag i söndags, så han fick fixa sin middag själv medan jag låg i soffan och ojade mig :( Sen också för att jag skulle till Sthlm igår och bland annat träffa min storebror som är hemma från NY, samt på kvällen äta middag med fem av mina väninnor då en utav dem precis fått en liten flicka och henne ville vi ju gosa med och gratta. Men icke sa Nicke, jag låg hemma sjuk igår. Det var dessutom jag som var in charge för presenterna så det står snällt bredvid min säng :( Ska försöka mötas upp i helgen och ge henne dem.
Idag är det lite bättre, varit tillbaka med ett par paket, städat och tvättat lite samt betalat räkningar. F åker ju till Tyskland på torsdag för att vara med i Matlagnings OS, men han åker redan imorgon till Arlanda och sover där, God I´m gonna miss him.. Fast bara till söndag he he, för då åker jag också ner ;) Ja ja, dags att fortsätta, ätit lite lunch och bloggat får räcka för just nu :)
En stor kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar