Tåg, iPhone, suddigt, jag

tisdag 23 oktober 2012

Dag 9, har inte gått så bra :(

Jaha, tusan faan då, men som ni säkert förstått så gick inte träningen bra i helgen. Inte maten heller... Försökte tänka på vad jag åt och drack, men det är mycket bröd och strunt i Tyskland.... Försökte ändå som sagt så gott det gick, frukost blev det ost, skinka och så äter jag ju inte bröd. Åt nåt ägg med tror jag. Luncherna blev så där, men fick till en sallad med kyckling en dag plus att middagen på lördagen åt jag bara kyckling och skippade potatisen till
Träning var bara å glömma då vi åkte med endast handbagage och jag fick helt enkelt inte plats, men vi gick ca 8-9 timmar vardera dagen på stan, så jag hoppas det kan ta ut varandra något (?)
På söndagen skulle vårt flyg ha gått kl 21.30, men var försenat till kl 23:45, så hemma hos bror på Kungsholmen var jag kl 2:15, somnade kl 3, klockan ringde kl 6 och sen började jag nya jobbet igår. På tåget hem var jag så trött och slut att jag inte kunde prata, sluddrade mest så orkade helt enkelt inte igår. Tur jag har F som ändå gjort kaloriberäknad mat åt mig, plus att jag räknade kalorierna igår.
Idag var det upp kl 5:30, åt gröt och mina ägg, ner på mässa till kl 8 i Västerås, kom hem från mässan kl 19:30 och har precis ätit mat. Tur igen att F gör kaloriberäknad mat åt mig... Men nu, jag orkar inte, det har varit så mycket med nytt jobb att träningen blivit lidande dessa två dagar med och det känns förjävligt rent ut sagt! Men, imorgon är det dags för styrkepass och nu ska jag hinna träna de resternade fem dagarna så får baka ihop det så gott som möjligt de sista dagarna. Skam den som ger sig!
Kanske fel period att starta i, men jag ska ta mig i mål! Finns viljan, så klarar man sig till slutet
God kväll alla, dags att duscham ska upp kl 5 imorgon och ta tåget till Sthlm för att jobba där. Hemma kl 19 i bästa fall imorgon och DÅ som sagt, DÅ blir det styrkepass hemma :)
Pussiluss på er alla

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra på nya jobbet! Och att ni hade kul i Berlin, ser fram emot rapport sedan :). Ja, det är ju svårt att träna och äta "rätt" när man är ute och reser och det händer mycket i övrigt som nytt jobb. Men jag tycker du hanterar det bra, det är ju alltid grejer som dyker upp som man måste kunna gå igenom. Det du kan göra är ju i så fall att köra ett par dagar extra efter avslutad period för att "ta igen" de dagar du missat. Kram

    SvaraRadera
  2. Det är tur att du tror på mig :) Hade tänkt göra precis så som du skrev, att se hur mycket jag förlorat i träning och köra de dagarna extra. Den här perioden har och är inte den bästa, men man får ju alltid pussla med vardagslivet, så ska inte klaga :) Jag fortsätter kämpa!

    SvaraRadera