Tåg, iPhone, suddigt, jag

fredag 5 oktober 2012

Småstadsfasoner?

Alltså helt ärligt, hade ett tjafs om detta precis så jag måste fråga folk - och ni som läser, SNÄLLA SVARA! För nu blir jag tokig
Vi fick hem ett brev igår där någon eller några har klagat på vår tujahäck som är för lång, vilket den är! Och vi SKA klippa ner den till 80 cm som är lag, MEN vi har bara bott här i 1 månad och 4 dgr
Häcken är ta mig fan nästan 2,5 meteer hög, dvs det var LÄNGE sen den passerade 80 cm
Då är min fråga, varför i hela jävla helvete ringer man å klagar på sina NYA grannar som bott en månad? Varför ringde man inte på de gamla som bodde här i nästan sex år? Eller blev de trackasserade av vidriga småsinta människor och det är därför de säljer?
Klart vi ska klippa häckhelvetet, men vi har ju för fan knappt flyttat in!!!
Nu till frågan, är detta småstadsfasoner?
Alltså att man "bråkar" med sina nya grannar i brist på annat?
Hade ett tjafs precis om att detta aaaaaaaaldrig händer i Sthlm utan baaaaaaaaara i småstäder för att folk i småstäder har för lite att göra. Men va fan är det för åsikt? Eller stämmer det?
Jag kan inte för mitt liv tro att det stämmer
Så ni som fått klagomål från era grannar oavsett stad, kan ni inte snälla skriva en rad eller två?
Tack!

Mvh en mycket sur Kinaina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar