Tåg, iPhone, suddigt, jag

söndag 7 oktober 2012

Varit en tuff dag

Mycket resande och inget vetande om vart man ska, men jag tog mig fram! För första gången på egen hand och känner mig mäkta stolt :) Hittade tom en liten mysig bistro där de hade riktig tysk mat och inte någon turistfälla. Insåg det när det mesta av menyn stod på tyska och bara tysktalande gäster, samt tysktalande personal. Jag är glad att de kan lite, lite, lite engelska iallafall :) Lyckades som sagt beställa mat, dricka en öl och bli mätt och nöjd.
Så, nu har jag packat väskan inför imorgon, packat upp alla kläder, duschat, kollat strykning av skjortan imorgon, kollat safetybox och ligger nu nerbäddad i sängen. Kl 3 ringer klockan och kl 4 så ska jag åka med halva gänget ut till mässan och sen är det showtime!
Kan inte fatta att dagen D är här, hilfe!
Nu ska jag sova
Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar