Tåg, iPhone, suddigt, jag

tisdag 30 oktober 2012

Dag 16 - powerwalk och mässa

jag gjorde det! vaknade redan kl 5, så gick upp efter det och tog en powerwalk! har nämligen en lång dag idag och kommer inte träna ikväll, men tåget gick inte före kl 9 hemifrån. så då hann jag ju med innan istället :D känns bra att redan ha det avklarat för dagen.
idag blir det sedan mässa för hela slanten, lunch på östermalm med mina kollegor W och J, ut på mässan efter det som stänger kl 19, hoppas på att hinna med tåget hem eftter det och att det är i tid så att jag hinner med bussen hem sen.
imorgon är det sedan bil till sthlm igen för utbildning, så fasar lite för träningen - hur ska jag orkar imorgon? kommer väl hem kl 19 eller 20 och sticker hemifrån redan kl 6:45... Känns lite tungt.. Men men
annars då? försöker att få klart lilla toan, får föräldrar med syskonbarn på besök i tre dasgar (men kommer knappt hinna se dem pga jobb he he), åker till stugan i helgen för att mysa.
over all en bra vecka och jag trivs fortfarande
nu ska jag jobba
pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar