Tåg, iPhone, suddigt, jag

torsdag 25 oktober 2012

Dag 11 - hur går det egentligen?

Hej hej, igår hann jag inte alls skriva, upp kl 5:20, iväg till Sthlm och kundmöten. Hem med kl 16 tåget som var försenat, så kom hem kl 18:30. Vänta in lillebror så vi kunde äta kl 19:30, kl 20:30 skulle vi tränat men då gick luften ur oss alla och ännu en dag gick åt helvete.
Jag håller fortfarande kalorier in, äter mindre nu till och med då jag endast får ihop korta promenader emellan varven.
Ikväll ska jag dock ut, kommer förhoppningsvis hem runt kl 18 och då har bror, sambo och hans son redan ätit så drar ut ett varv på powerwalk på en gång (tar igen tisdagens pass) och äter själv sen.
Imorgon blir det styrka på lunchen, intervaller på lördag och styrka på söndag.
Har ju vilat tre dagar denna vecka, så kommer inte vila förrän nästa lördag igen som det ska vara enligt schema. Trist igen att det blir så här, men jag ligger nu efter med 5 dagar, det kan jag ta igen genom att köra en extra vecka, om jag får ihop det nu sista sträckan, så så farligt är det inte.... (försöker trösta mig själv)

Annars då? Jobbet har dragit igång med en rivstart som ni säkert förstått, mässor, kundmöten, utbildningar om vartannat. Men det är kul, det känns att jag är "tillbaka" i gamet igen och det behöver jag känna. Hoppas på att det håller i sig länge, länge :)

Nu ska jag försöka jobba lite på tåget och sen är det dags för kundmöten igen idag. Jag har ett bra liv kan jag även konstatera, en fin sambo, en härlig bonusson, en fantastisk bror och jag har pengar på fickan, med ett jobb som jag älskar. Kan det bli bättre?

Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar