Tåg, iPhone, suddigt, jag

fredag 19 oktober 2012

Produktplacerar lite, he he :)

Är ju hos bror som sagt och har inte tillgång till allt jag behöver. Ska egentligen äta 163 kcal efter träning i form av proteinpulver. Har inget här :O Men kör denna istället då. God, laktosfri och 183 kcal. 20 för mycket, men den med jordgubbssmak har bara 170 kcal, synd jag inte sparade den till idag istället. Ja ja, 20 kcal för mycket får vara okej för idag. Nästa gång får jag vara bättre förberedd!
Här är den :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni har haft det härligt i helgen!!! Hur har det gått med ett tightare du när ni varit iväg? Kram

    SvaraRadera
  2. Inte så bra som jag hoppats tyvärr :( Läs inlägget så förstår du, men jag ger mig inte! Jag gör så gott jag kan, men har inte tappat lusten - snarare ännu mer taggad på att ta mig i mål någorlunda! :)

    SvaraRadera