Tåg, iPhone, suddigt, jag

torsdag 18 oktober 2012

Dag 4 - något tuffare idag

Vaknade upp, inte på bästa sätt - tyvärr! Har ätit min grötfrukost och fått iväg familjen till skola och jobb. Ska själv åka hemifrån kl 13 och inte vara hemma igen förrän måndag kväll. Ingen annan än jag bryr mig om det. Jag är den enda i denna familj som tycker det är jobbigt att vara hemifrån ensam, fast jag älskar det å andra sidan. Men jag är alltid den som står kvar och vill kramas och pussas när man ska vara borta så länge. F är mer att han bara vänder på klacken och går och bryr sig inte. Vad olika man är :)
Så, idag är det dags för powerwalk och funderar på om jag kan byta ut den mot min vilodag på lördag (?) Saken är den att jag måste packa min väska, duscha och göra mig iordning, ta 13 tåget då till Sthlm, eventdags och efter det direkt middag med nya jobbet. Vet inte riktigt vart jag ska klämma in en powerwalk någonstans. Inte om den ska vara två timmar, hmm, nä jag byter nog dagar helt enkelt. Ska ju till Berlin i helgen, men jag ska nog hinna med det :) Eller så kör jag dubbelpass imorgon bara :D Sånt gillar jag ändå, en powerwalk på morgonen och sen ett styrkepass efter lunch. Vill inte komma efter redan nu.
Ja ja, ska sätta igång här, 5 timmar går snabbt och om 5 timmar ska jag sitta i en taxi. Aaaaaah.
Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar