Tåg, iPhone, suddigt, jag

tisdag 16 oktober 2012

Tillbaka efter intervallpasset

Så, hur gick det då kanske ni undrar... Inte bra alls tyvärr och jag tror det är viktigt att tala om när det går dåligt med. Annars tror alla bara att man är en sån supermänniska och det är jag inte.
Jag har massa brister, men mycket ambition, så jag ska klara detta när dessa dagar är slut :)
Man skulle göra 30 intervaller, 20 sekunder snabba och jobbiga (helst backlöpning) och sen 40 sek promenad och så på´t igen i en halvtimme.
Jag klarade 10... Ja det är sant! Sen kollapsade magen (?) och jag hade ingen styrka kvar alls, huvudet dunkade och luften gick ur mig. Drog en snabb powerwalk hem på det och kände mig misslyckad.
Jag som sprungit så mycket och så är detta allt!?!?! Mycket besviken på mig själv....
Men, nästa intervallpass så vet jag, 10 stycken klarar jag så det är bara att öka!

Gjorde ett eget mellanmål igår som om man delar det på 10 portioner innehåller 126 kcal, jag delade det på fem istället och därför blir alltså varje mellanmål 252 kcal. Gjorde Kornfrutti, istället för köpt Risifrutti. Supergott och nyttigt, kan starkt rekommendera, så vill ni ha recept hojta till.

Nu ska jag börja med maten och försöka sluta vara besviken på mig själv, imorgon är en ny dag!

2 kommentarer:

  1. Det ska vara jobbigt. Det är det som är poängen :). Och 10 stycken är bra jobbat tycker jag! Nästa gång klarar du säkert en till! Om det blir väldigt jobbigt så kan du testa att dra ut lite längre på vilan mellan varje intervall. Bra kämpat!

    SvaraRadera
  2. Tack Sofia :) lite peppning behövs här känner jag, hade hoppats på 15 stycken, men av någon anledning så la magen av (?) så kunde inte helt enkelt. Imorgon är det nya tag :)

    SvaraRadera