Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 15 februari 2012

Bra att ha saker!

Lite shopping om dagen, är bra för magen, har jag hört iallafall ;). Här kommer lite bra budgettips! Batiste torrschampoo (69:-) - skitbra enligt mig, har nu både den för mörkt/brunt hår och nu denna med doft av kokosnöt och exotiska frukter. Perfekt om man tränar mycket och inte vill tvätta håret jämt! Deo att ha i väskan (eftersom jag reser mycket) - ger inga fläckar och kostade 26:-. Badbrustabletter - bra att ha i resväskan om man som jag nu då, hamnar på ett hotellrum med badkar :) 39:- och så Cleaning wipes - PERFEKTA för mig som reser mycket. Just detta tar även bort smink med, plus är bra för känslig hud. Extrapris just nu 39,50:-, men i normala fall 49,50:-. Det gäller att hitta bra saker när man reser och tränar mycket :)

3 kommentarer:

  1. Men gud så fiffigt! Jag får ju lust att dra iväg och shoppa nu på en gång. Förutom deon, jag envisas ju med att köpa en för 220kr poppen... Håller med om att våtservetter är bra att ha. Vi har sådana hemma på varje bord, nästan. Fast på våra är det en bebis :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja här med gällande deon, jag köper ju alltid Lancomes cremedeo (sjuuuukt bra!) och den kostar cirkus 220-250:-, men denna tänkte jag är ett bra budgettips och den känns helt okej att tappa bort ;) så den får åka med i resväskan helt enkelt :D

    SvaraRadera
  3. Och ja, våtservetter is the shit ;)

    SvaraRadera