Tåg, iPhone, suddigt, jag

måndag 20 februari 2012

Bra dag och kväll :)

Har haft en sån himla bra dag och kväll idag, hade tjejerna över för sallad, snack och skratt och vad jag saknat dem. Vilken tur jag har som fått vänner som dessa, vad vore man utan sina vänner?
De är helt från början till slut bara så fantastiska, precis så som de är, med allt vad det innebär. :)
Men nu måste jag i säng, måste åka senast kl 6 imorgon, vet inte om jag kommer orka :S men får väl försöka, skickar upp foton, det får summera dagen ;)
Rosorna från Alla Hjärtans Dag fick åka med :D

Dagens lunch, hann inte med något mer, MYCKET god. Rekommenderar starkt om någon därute kör VV

Mina sista poäng slösades dock på denna, herregud så gott... Det ligger tyvärr en 20 bitar till å skrattar åt mig i kylen :S

2 kommentarer:

  1. Är ju inte världens mest frekventa bloggläsare, men bättre sent än aldrig! ;-)
    Det var verkligen en superbra kväll o sorry att jag fick in dig på den "svarta" banan...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha ingen fara :D Det är dock sjukt hur god den är, jag kommer föräta mig på den alla gånger om. Köper den vart jag än går och smittar ner andra ;)

    SvaraRadera