Tåg, iPhone, suddigt, jag

torsdag 16 februari 2012

Världen ÄR allt bra liten

Det finns en tjej som också brukar pendla från Örebro på mornarna, fast hon hoppar av i Vässan där hon jobbar som lärare. Hur jag vet det? Jo för att när jag hängde på Spraydate för flera år sen var hon med där, hon hade alltid massa coola bilder uppe på sig där hon tränade och visade upp kroppen och skrev att hon jobbade som lärare och älskade det. Hon är även med för nån datingreklam där hennes foto dyker upp. Hon var väldigt populär, många visste vem hon var och killarna älskade henne :). Hur som, först då en morgon när jag väntar på tåget i Örebro (betänk att det är flera år senare än Spraydate tiden!) så knatar hon in på perrongen, skrattade för mig själv och tänkte just "oj vad världen är liten". Men så nu då, igår när jag kommer ner till frukosten, vem kommer in i frukosthallen om inte denna tjej! Döm om min förvåning. Här är vi, ca 50 mil hemifrån och HON är på samma hotell. Ja jesus vad liten världen är. Btw kom hon in i morse med när jag åt frukost, passerade henne på G ut, undrar om hon kände igen mig (?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar