Tåg, iPhone, suddigt, jag

söndag 19 februari 2012

Saknar honom ännu mer :(

Jag trodde inte jag var sådan här, men det är så tyst runt omkring mig, jag saknar honom jättemycket! Men nu är det bara ca 6 dgr kvar innan han är hemma, jag kommer räkna ner.
Vill inte vara så här svag, vill känna att ensamheten inte skrämmer mig - för det gör den inte! Men jag är så van vid honom, vi har hängt ihop i stort sett varje minut sen vi träffades, ja förutom okej, när jag är i Sthlm och jobbar, men då är vi iallafall i samma land och bara 19 mil ifrån varann
Nu är det 7 dgr och han är i Frankrike, nej usch vad jag saknar honom.
Får skippa FB denna vecka, vill inte se foton och sånt han lägger upp, saknaden blir bara värre då.
Länge sedan jag saknade på det här viset, ovan vid det, jag hoppas det inte blir jobbigt...

2 kommentarer:

  1. :). Skruttan! Tänk bara på att det är en styrka att våga vara svag...
    Puss å ses ikväll!

    SvaraRadera
  2. Ja man får det eller hur? :) Tack för en helt fab kväll! Så mysigt :) Kram kram

    SvaraRadera