Tåg, iPhone, suddigt, jag

torsdag 23 februari 2012

Dags att lämna Gbg och säga hallå till Uppsala imorgon :)

Jag har verkligen haft tur, två riktigt bra veckor med massa träning, trevligt sällskap och god mat.
Hade tränat in 16 poäng, samt sparat 2 poäng från igår så ikväll blev det tapas tills magen sprängdes. De har nämligen Sveriges bästa tapasrestauranger här nere, om ni åker ner hit så ska ni absolut besöka restaurang Manana. Helt sjukt bra, men alltid fullbokade, så boka bord innan.

Simmade 1 km igår samt körde två pass från NTC appen och crosstrainern igår, idag så blev det löpning samt rygg från NTC appen, avslutade med mage och sen stretch, så jag lyxade väl lite kan man säga :)

Imorgon drar jag hemåt efter lunch, eller jag inte hemåt, mot Uppsala och finaste M. Ska stanna på vägen tänkte jag och köpa lite presenter. De flyttade ju in bara förra veckan tror jag, så nåt måste man bidra med :) Det tar 4 h ovh 47 min, så jag räknar med 6 h inkl stopp på vägen. Sticker jag vid kl 13 då så är jag väl där till kl 19 och jag längtar.

Men bäst av allt är, att nu är det bara två nätter kvar till F kommer hem, så på lördag kommer jag stå på Arlanda, i bilen kommer det finnas serranoskinka, mozzarellaost, brieost och gröna stora oliver. I hans väska hoppas jag det finns ett gott rött vin och sen struntar jag högaktningsfullt i poängen, de kan jag springa av mig på söndagen, för då mina vänner. Då ska jag mysa och njuta av att den här veckan är över och han är hemma igen :)

Puss å god natt på er

P.s. tänkte ha en tävling där jag lottar ut ett års pren, kan det vara något?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar