Tåg, iPhone, suddigt, jag

måndag 6 februari 2012

LOKAAAAAAAL!

Jag kommer att bli galen, ja ja jag är ute i god tid, men jag vill hitta en lokal nu! Spelar ingen roll om det blir lite utanför, bara jag slipper betala 18 000:- för det, ungefär där alla ligger nu känns det som exkl mat och dryck :( Då kommer det ju inte gå. Snälla, är det någon som har ett tips och/eller som kan hjälpa mig?
Åt över mina points idag med ett poäng för jag var klantig och missade en sak på korvpaketet (ja jag åt viktväktarkorv, jobbigt att vara på resande fot). Suck på mig själv, jag borde fattat. Men jag var så hungrig!

Ska göra mig iordning, sova och sen på frukostmöte imorgon, kan bli skoj!
Pussiluss

2 kommentarer:

  1. Ja, det är bäst du hittar en nu. Jag har redan börjat planera för en gigantisk tårta så nu får du fanimej fixa lokal ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha klart som korvspad ;)

    SvaraRadera