Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 1 februari 2012

Hmmm

Det här med Viktväktarna var ju inte så lätt som jag trodde, och om inte annat så går jag ändå inte ner, efter fyra dagar hade jag igår gått upp ett kg.... Som visserligen var borta i morse - men ändå.
Ja ja, jag brukar tjata på F som har noll tolerans och orkar aldrig slutföra något, men till å med han är taggad. Jag är mest trött å hängig.... Undrar om jag har en väldigt dålig period just nu! :(

Var på förhandsvisningen igår av "En dag o Phuket" med vänner till oss som bjöd med oss på det, supersnällt! :) Och den var ju asrolig ju, helt klart över förväntningarna, ja så den måste ni se. Ni kommer skratta som tusan med all säkerhet. :) För det var längesen jag var med om en fullsatt biosalong där faktiskt alla skrattar åt samma saker hela tiden.

Ska jobba nu
Pussiluss

2 kommentarer:

  1. Min sambo käkar nästan som jag och tränar 4-5 ggr/vecka och hon går också upp. Jag har tappat 7 kg i januari och hon står ungefär där hon startade. Klart hon lessnar.

    Rock Bottom

    SvaraRadera
  2. Ja ibland blir man lite trött... suck... men egentligen ska man bara väga sig en gång i veckan så nu ska jag hålla mig och väga mig på söndag får vi se. Ska bli spännande att se vad som hänt med F med, jag hoppas han gått ner, det behöver han. Han skulle bli gladare då och dessutom tycker jag han är värd det, han har verkligen kämpat och rivstartat den här veckan!

    SvaraRadera