Tåg, iPhone, suddigt, jag

fredag 10 februari 2012

Lugnet lägrar sig

Haft en bra fredag, läkartid i morse efter 6 poängs frukost, lunch med A på stan - alltid lika mysigt :) 10 poängs lunch. Sedan iväg för massage då nacken och axlarna är lika dåliga fortfarande :(. Hem och jobba iväg allt det sista, handla mat, hämta F på jobbet, hämta M på skolan, hem och in med potatis i ugnen, iväg på husvisning (vill ha!), hem - äta bakad potatis med tonfiskröra och ett litet glas rött till, 10 poäng till och mina poäng är slut, men är mätt och nöjd. :)
Köpt massa frukt som jag kan dra i mig sen om jag vill, men jag saknar mörk choklad....
Imorgon ska det springas, jobbat in 10 aktivitetspoäng så imorgon blire någe gott att äta! Oh yes it will. Söndag ska det simmas och så börjar veckan om igen. :)
Pussiluss på er och håll en tumme för att jag gått ner på söndag och inte upp....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar