Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 22 februari 2012

Dags att ut och resa igen

Jaha, sitter här i min ensamhet hemma och väntar på Anticimex, de där jävla mottisarna har ju inte dött utan återuppstått, så nu är det dags för sanering nr 2. Nu får de dö!
Har packat väskorna, jobbat, simmat på lunchen, räknat poäng och ja, nu bara sitter jag här och väntar...
50% av tiden har gått innan F kommer hem, av sex nätter är det bara tre nätter kvar, me happy :D, ska hämta dem på Arlanda på lördag.
Men innan dess så sticker jag ner till Gbg nu fram till fredag, möter upp brorsan, ska träna, hänga, köra kundmöten, ringa samtal och bara ha det bra. Sedan blir det till att köra upp till Uppsala på fredag och hälsa på finaste M med familj :). Åker sedan därifrån på lördag till Arlanda.
Jaha, nu får Anticimex komma, jag är ju beredd på att åka!
Pussiluss på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar