Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 15 februari 2012

Lyx! :D

Jag vet att jag är tråkig nu som bara slänger upp bilder, men jag lovar att skriva mer när jag är hemma igen och ja, jag har glömt att säga jag är ute och reser!
I just love this hotel! Det är bra personal, schysst barmat och dessutom har de gym här :D Så jag slipper knata iväg utan kan köra här nere och sen bara upp på rummet igen.
Dessutom upptäckte jag igår deras bastu, och det är här fotona kommer in, det är ju asschysst!
Så nu har jag sprungit 20 min, tränat rumpa i 15 min, bastat, tagit ett bad med badbomb och nu sitter jag här och doftar kokos.
Ska ut på Texas Longhorn och äta med ett företag som jag formligen älskar! :)
Så pussiluss på er och kolla in "min" lyxiga bastu :D (och kaffemaskinen fick åka med he he)






2 kommentarer:

  1. Åh, va skönt det låter att kunna bada och basta och lukta kokos. Det börjar kännas som om jag skulle behöva en tjänsteresa snart så man fick vara ifred på ett hotelrum. Fast det skulle väl dröja typ 20 min så skulle jag sitta och vagga fram och tillbaka och längta hem :D.

    Pussiluss och vi ses på måndag!

    SvaraRadera
  2. ja vet du, det är så himla skönt å komma iväg så här. har aldrig tyckt att det är jobbigt. sköna stora sängar, man kan lägga kläder överallt, framdukad bra frukost och om man dessutom kan njuta av dessa faciliteter ;) men sen är det nog som du säger, har man barn längtar man hem väldigt snabbt. mina syrror är så och F med :)

    SvaraRadera