Tåg, iPhone, suddigt, jag

söndag 12 februari 2012

Nya leksaker :D

Jag har roat mig med massa nya tekniska prylar, först en dator eftersom min gamla klappat ihop. Hittade på Media Markt, kollade upp på www.prisjakt.se och fick den en tusenlapp billigare :D
Till det en Samsung extern hårddisk med 640 GB, ett par hörlurar från Skullcandy i rosa såklart ;), så jag kan poppa musik med min nya fina iPhone 4S som jag har som jobbtelefon. Till den en rosa "bumper" också såklart, så nu är jag totalt kittad med nya fina tekniska prylar.
Inte visste jag att jag var så hooked på sådant!
Foton kommer efter texten ;)

Bra träningshelg, 25 mins löpning igår, efter det 15 min rumpträning (kan knappt gå idag...), 30 mins promenad på det. Idag så blev det 1 kms simning och 18 mins solning.
Inte ätit alla points idag så det känns bra.
Fredrik har somnat i soffan, ska jag väcka honom tro? ;)

Pussiluss på er






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar